شناسهٔ خبر: 212317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت ۱۶۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری

سامانه 141 رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از ثبت یک‌هزار و ۶۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ در روز بارندگی خبر داد و گفت: این تماس‌ها در دو شیفت بارندگی از سوی هم‌استانی‌ها برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری) لاله اشرفی، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هم‌زمان با بارش نزولات جوی، شهروندان و کاربران جاده‌ای با هدف اطلاع از وضعیت راه‌ها، شرایط تردد، انسدادها و دریافت هشدارهای ترافیکی، در مجموع طی دو روز بارندگی ۱۶۰۰ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار کردند.

وی افزود: این تماس‌ها در دو شیفت بارندگی ثبت شده و کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی سوالات و درخواست‌های مردمی بوده‌اند.

اشرفی با تاکید بر نقش سامانه ۱۴۱ در افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای، از رانندگان خواست پیش از آغاز سفر و در حین تردد، آخرین وضعیت راه‌ها را از طریق این سامانه دریافت کنند.